Kiss my ass and call me skippy


Sitter i soffan som en nyduschad säck potatis.
Sista engelska lektionen fick mig lite grinig och less si så där
Men några toktiga facebook användare fick mig att fnittra lite. (Annars är facebook nästan bara dötrist, för det mesta)

C
hattade med mig Frida till gymmet, mot min egen vilja.
Men när man väl tagit sig så långt är man glad för det.


Eftersom vi dessutom bastade efteråt, så får vi se om jag klarar av att hålla i min kopp med blåbärs te.
Som det känns nu ska jag somna gott ikväll också :)

Veckan är fullplanerad och funderar ändå på att ta tåget till Sandviken i helgen, trots omständigheterna.
Jag måste åka, jag måste dit.



världens vackraste farmor

Kommentarer
Postat av: Theres

Gubbe vars va ni är lika! Helt otroligt, lika vackra båda två!

2010-10-27 @ 20:15:04
URL: http://theresjs.blogg.se/
Postat av: jonna andersson

:) du är underbar theres

2010-10-27 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0