Men hä e då full märkvärdigt hä e då ö !


Thaimaten var toppen! .. om jag inte sa det.
Utklassade gamelmoster Gunborg i memory - 3 gånger, måste tilläggas!
Sen var det godis- och filmkvällen hemma hos tina och tokiga familjen andersson :)

När jag kom hem idag kände jag att söndagen skulle sluta i katastrof, om jag skulle sitta hemma. Åkte till nås med pocahontas-filmen under armen som sagt. Mormor gav förslag på att rensa vårat lekrum från skräp och onödigt don. Det ordnade jag och Sören. Skjutsade ner mormor för trappen med desamma, om vi skulle kunna få kasta någonting över huvudtaget..  - Fyra säckar och en väska, slutade kalaset på!
.. nu skulle jag nästan kunna säga att det ekar i rummet.



Tandborstning is on!
sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0