So you think you know, how this story goes ?





och .. -DÄR blev det lov!
Att vi i natt, på något underligt sätt som vi inte kommit på än, råkat somnat med fönstret öppet var ingenting som gjorde halsen på bättre humör

Men eftersom att hälfen av alla "isprinsessor" verkar ta träningen halvseriöst
var det bara att ta halsen och näsan, om jag så skulle släpa med dem, till ishallen på träning
Jag tänker inte låta Rasi gå någonstans
Det är inte längre bara en hobby, utan gäller numera skolan också ..



Morsan är ute och super. (Oj, det lät brutalt. Personalfest var det visst. Men hon såg ut som en riktig umgdom när hon stod i dörren med systemkassen. hihi)

jocke på hockey långt bort i brôt
Och hemma sitter jag ensam och hoppas jag skulle kunna få spendera kvällen med sällskap i Uppsälje i allafall.


TAKE CARE


lite amatörfotografering








hey beautiful





snyggingar!







Gaaaaaaaah ! tillåt mig att drukna i dina ögon, efter att jag käkat opp dig!






Kommentarer
Postat av: Theres

Älskar bilden på Malin! Hur fint som helst, du e duttin du! :D

2010-10-08 @ 22:07:54
URL: http://theresjs.blogg.se/
Postat av: malin

ja, du är duktig du jonna! :D jättefna kort

2010-10-08 @ 22:31:47
Postat av: Jocke

Det känns som det här är bilder som inte ens behöver redigeras, du lyckas verkligen med ljus/skuggor och fokus hur bra som helst! cred till dig :)

2010-10-08 @ 23:52:23
Postat av: jonna andersson

:) taack så mycket!

2010-10-09 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0