Just like autumn




För den som mot förmodan inte lagt märke till kladdet på linsen så, ja, då måste jag väl nämna det iallafall.


Det var synd att Håkansson's hade stängt just denna underbara höstdag
just denna underbara höstdag när jag och Tina ska fika på bästa konditorit i Stan

 

Fick bli kommunhuset i stället! Tre timmars prat och skratt känndes som en kvart   ( rimmade nästa, va?)
Stekte oss varsin Big mac. - Jaa, en riktig big mac! och slumrade i soffan
Tobias kom nyss och hämtade & körde iväg med tina. Så nu längtar jag lite efter honom också ..

 

 

I morgon sätter jag min rumpa på bussen till Falun för en mysdag med Bette & Isabelle!
.. Kan bara sluta på ett sätt! love that

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0