cheescake, I'v got it


Mötte upp Elin på stan och tog en fika. På det dyraste cafét såklart. daah Glömde min mini dator hemma så jag kunde inte blogga därifrån. sorry

kidding. For real

Elin föreslog en fika på byn, i det nyöppnade Lokstallets café   never been befor
Cheescake och 15 cl juice och hälften hade varit nog.     never go again
Spyfärdig efter hälften, men banne mig jag skulle ha i mig hela. Biten kostade för sjutton gubbar 55 spänn!
Nej tacka vet jag Håkansson's. Nog sponsrar jag hellre min riktiga bagare! :)



Annars var det en mysig fredag. Lång sovmorgong och jag önskar att jag fick vakna i den varma famnen idag


Tog en springtur med gräsklipparen och gick sedan på hockey premiäsmatch.
Sprang upp till Alulan för träning Office och trodde att min sista tid var kommen.
vältränad ? Pffffffh!!
Riktigt jobbigt var det i allafall.

Slängde mig i duschen och hoppade upp i soffan med morsan och somnade till yesman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0