Mollow !


I'm not ready to make it nice
I'm not ready to back down











Jag älskar mina fredags förmiddagar! långa snosar till minst 8.30
Känndes lite surt när jag insåg att gymmet inte öppnat förens 12, för de där pankisarna från PRO ska ha sin egen tid där nere. Ska tydligen bli ett jävla liv någon annan skulle komma ner under den tiden också ..

Med lite extra plagg på kroppen än vanligt, såg jag fram emot en lång springtur i bitande kyla.
Jag älskar det, min egentid tillsammans med mig själv.

Knappt någon isträning i helgen och jag vill ut!  
.. men nej, får börja med ett glas vin med morsan ikväll. huhu
Många ska på fotbollsavslutning, och dit har jag ingen inbjudan.


Nu efter en promenad ute i kallan med Josef och Eveline,
blir det lyxmiddag med morsan!
och en bra fredagkväll! :)


Kommentarer
Postat av: amanda

NU HAR DU EN :D

2010-10-23 @ 11:59:58
Postat av: Jonna

KUNDE INTE HA BLIVIT BÄTTRE! :D

2010-10-23 @ 12:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0