nobody said it was easy







skrattar inombords

Jag minns hur jag skrattade när han läste upp sin ansökan till Robinson och sin persentation av sig själv.
minns inte riktigt, men det lät som ett jävla skämt bara, och någonting om farmors köttbullar. Men det var ju sådan han var .. :)

Blev två uttagningar till vill jag minnas.
Så minns jag hur har berättade hur någon lite knubbis som höll på att drunka fick vara med i stället för honom, som fixade simmningsprovet galant. "Ja, det måste ju bli TV. Någon ska ju skämma ut sig också" :)


Nu väntar lite parrtti parrtti!
Det blir typ sähäär trevligt att gå ut med lite flickor man inte umgås med allt för ofta annars!
Väntar samtal från Amanda som har koll på läget och styr upp vad som händer innan.. innan senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0