Keep on walking


I have your arms around me warm like fire
but when I open my eyes
you're gone


Nu forsätter jag mina filmkvällar. Kokar mig en stor fet kopp med te och rostar en macka med gurka på
Smyger mig in i Jockes rum och sätter på Dear John
Efter tre timmars väldigt väl behövlig sömn i förmiddags, känner jag mig piggare
Halsen och näsan kör sitt eget race men vi får se vad de säger om morgondagen
.. det är bara så tråkigt att vara hemma själv också!

Tina kom nyss med den mest underbara idé och jag kan knappt berga mig!
Planering is on, för att det ska bli en kväll att minnas! wahp!

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Hihihi!

Andreas som bartender, och sedan Emmas lägenhet, för hon ville vara inredare :D

2010-10-06 @ 19:10:34
Postat av: jonna andersson

Wiie! Kommer bli så jävla toppen, in i minst detalj!

.. vågar hon verkligen lova ut sin fina lägenhet?(a)

2010-10-06 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0