Do you like toasted bread?


Jag har aldrig varit så förstörd över någonting som jag var i natt. Andreas, min svåger, var så arg på mig att jag uppriktigt sagt blev skakis. Jag kunde inte förstå vad jag hade gjort som gjorde honom så arg på mig
.. trots det var det en underbar lördagmorgon att vakna på. Jag minns inte, men jag hoppas att vi är vänner igen, Andreas & jag ..



Det är tur att Rasti har mig, som är en vuxen kvinna (! höhöm) , som förstår han skämt och gillar hans, ibland även snuskiga, humor :P
Det finns objekt (ordval?) på isen som är i den åldern mellan 13 och 15 år.  Precis, den åldern ja.
.. det retar mig lite, det trotsiga, det negativa och det kaxiga


Trött och slut kommer jag hem, slänger mig i duschen och ser fram emot lite småplocks-mat & film med morsan.
Tyckte jag började känna en doft av bränt och tittade på kranen. "inte fan kan det väl vara jag som duschar så hett" , tänkte jag.
Nej, ikke då .. det var bara morsan som rostade bröd. Hela lägenhet fylld med rök, två franska stod i lågor, och jag höll knappt på att hitta in till mig eget rum..

Vi har en sån där gammal bra brödrost!
men det så mysig så att sitta i soffan, skakandes av köld medan alla fönster stod på vid gavel. ;)
.. tycker nästan att det låter som någonting som jag skulle ha lyckas med ?


/ jons jonna andersson

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha ja men verkligen! Det är en typisk jonna och sara sak!!

2010-10-13 @ 17:56:15
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0