Wednesday's perfect


Patrik är sjuk, för första gången i historien
Hade jag vetat det hade jag kunnat stanna i sängen till lunch

Kände hur all min tyngd låg i fötterna när jag vandrade genom Oasen
Vilket jag trodde kunna ordna till med lite frukost, för lite ny energi
Baguetten är ganska smaklös och har inte gjort någon verkan, än.

Sitter så långt ut på bordsbänken som möjligt, så långt bort för att inte skräma brudarna som är rädda att bli "smittade" av snorungen. Speciellt prinsessan som åker till Gran Canaria om en vecka. ;)
Med tanke på endast tre timmars sömn i natt kanske jag ska följa deras råd om att gå hem och lägga mig
Då kanske jag mår bättre i morgon, sounds like un idea



It's not to late it's never to late
  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0