4 September

& lillsyrran fyller 10 år. Tyckte det var nyss jag satt i småskolebänken och sa till "busmusan" att jag skulle få en lillasyster. Den lilla tyg-musen som knackade i skåpet i frökens bänk ibland. haha


Nu är det andra tider!
Men när jag fyllde 10 år..  Ojojoj, inte var jag sådär liten. Ack nej, nästan vuxen vill jag minnas!
Även om man var lite skrajj för killarna i 6:an ..


Ännu en toppen dag håller på att forma sig utanför mitt fönster.  - poetiskt Jonna, poetiskt


Sticker i allafall ner på gymmet med morsan och pumpar lite muskler.
Sen ska jag placera mig på läktaren och hejjar på A-lagarna och känner en lättnad över att inte behöva ta hand om en massa drägg på Selin's ikväll igen ;)


Men det har aldrig varit så roligt att jobba som igår.
Den nya kusinen som har börjat måste vara en av de charmigaste och roligaste turkarna i sverige. höhö
Skrattade bort hela kvällen, även om fulla ungdomar med noll kontroll fick mig att sucka lite. :)




TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0