At Josef's place !


Efter två fuktiga timmar nere vid fotbollsplanen, där B-laget spelade sin sista hemmamatch, gjorde värmen och maten gott inne på Selin's!
Mätt som en plätt, låter lite för lindrigt. Dunder super mega mätt.. aa, det låter bättre. Så gick jag hem och kände hur skönt det skulle vara att vara hemma och titta på Idol.

Men det vände snart när maten lagt sig lite och jag fick byta om. Inväntade den kryckhoppande som också gjorde en vändning och ville följa med till Josef på inflyttningsfest!
Hur trevlig kväll som helst, mycket folk & mycket annat och mycket roligt! Alldeles sådär lagom, om jag talar för mig :)     .. aa SKIT KUL vare!    happyface ända in till nu på morgonen*


Nu kommer Mickiz snart.
Tar en vända ner och tittar på A-lagest sista hemma match. Sen hoppas jag att vi kan göra någonting mysigt med resten av kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0