Fotografisk bild


& "FRIDA-TIME"
Efter gårdagens lektion passade vi på att låna hem kamerorna
och tog oss en foto runda runt Vansbro, Saltiv, byn, hålan you name it





















Hälsade på Frida's Gudmor









Här killar, här har ni henne!

Frida är världens knasboll
& min torsdag har varit bäst
från början till slut

avslutade en härlig myskväll med Idol hemma i Uppsälje!
tobias skjutsade hem mig ( för att ha en chans att kunna sova på natten)
Och nu sitter jag i sängen och tiden rinner iväg
Dagen är kommen och om 5 timmar sticker jag till huvudstaden, som jag väntat!

Yyaaah baa daa baa dooo !



Kommentarer
Postat av: Frida

Fina bilder du fick vid graven :) Vi drar till gymmet i veckan! :) PUWS<3333

2010-09-10 @ 22:35:55
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: Jonna

Aa men lita på det! Kanske till och med att vi hinner med tvp gånger i veckan? Hårdträning liksom, alltså? ;) <3 puss!

2010-09-11 @ 10:17:58
Postat av: Frida

Ja! Jag har inget bättre för mig, alltså. ;) <3

2010-09-12 @ 21:02:32
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0