Going faster than a rollercoaster




Fick överväga dagens bullbak till hemmagjord pizza istället.
Sist var det jag & Stefan som stod som pizzabagare. Dock vet jag inte om man kan lyckas lika bra igen..
Lär i allafall springa iväg och köpa "pålägg" !

Nyligen inbjuden till Josef på inflyttningsfest i morgon. Det ser jag fram emot!
..vilket betyder att jag nog får prioritera något enstaka tal i matte ikväll för att få förtjäna det..


Kusin min har fått körkort! Kanska att jag ska ringa honom och ta den traditionella Mora-vändan för en burgare på Mc'Donalds ?
hittar jag inte på nått bättre får jag nog försöka bjuda hit killarna att kolla på Idol ikväll. Jag behöver lite roligt sällskap nu.

Baby, kiss me


Kommentarer
Postat av: Sara

Borde inte läsa din blogg mer nu, blir att sakna dig alldeles för mkt!

2010-10-06 @ 01:37:29
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0