Gubben Höst

"Gubben höst
tänk nu målar han, björken i Gult"



Kämpar med mina ångest attacker.
Hela min nattliga skönhetssömn har blockerats av mina val i livet, som att jag ska läsa jävla spanska, eller inte.
Theres peppar mig. De gör de allihop
samtidigt som jag inte vill så är det någonting som får mig att tveka.
Men jag är så dålig ! .. det är väl det som känns mest, tror jag
men det är jag på det mesta, så det var väl ingen större skräll :P


Skulle vilja åka till Uppsälja nu
jag längtar dit :)


Men idag ska jag i allafall släpa med mig Frida till gymmet, om det så skulle vara så
Och ta några höstliga bilder på byrackarn Lukas, ..om jag hinner innan jag äter upp honom :)




Kommentarer
Postat av: Sara

När jag kommer hem vill jag följa dig på gymmet!! :D Och om du vill svara på mina kommentarer så gör de i min blogg :))

2010-10-06 @ 01:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0