& kanske lite glaaaad


.. enbart de som kan säsongs avsnitten av Svensson svensson vet vad det innebär. BLINK BLINK*
& eftersom att jag har en pojkvänn som kan dem utantill så kan jag en del..


Vart sk jag börja ?
Vaknade upp en underbar och efterlängtat morgon, knycker till nacken som resulterar i nackspärr och snart är dagen inte fullt så underbart.
Bagarsugan gav jag snart upp, somnade till underbara Mr. bean hemma hos mormor.

knarkat alvedon, helt i onödan utan verkan, panodil, smort med orm- och tigersalva, Zoon, Voltaren och vetekudde!
Måste säga att jag känner mig riktigt bra, om man jämför med i morse när jag yrade in till Jocke och nästan svimmade, tog mig till toaletten, kräktes och skrek på gammelmoster Gunborg att han körde om en jävla galning.
( Då är hon nu 76, och vi har inte annat än att klaga på att saktare kan min inte åka, för då skulle det gå baklänges.  .. så ont hade jag.)
Men jag vet int. Kanske har alkoholen gjort sin verkan ? blink blink*




Tobias kom och hämtade mig och var då rätt så skeptisk till en rolig kväll i Dala-Järna, til en början.
Men det ordnade snart upp sig. höhöm och nacken var bättre.
Insoffningsfest på storbyn hos Emma! Hur trevligt som helst! .. även om jag nu sagt det till henne två gågner så måste jag bara säga det en gång till, att hon hade en så jävla fin och mysig lägenhet!
Ölspelet med Lars och bröderna Andersson, mycket skratt och glada miner :)




.. men eftersom att jag nu är så jävla liten så får jag sitta hemma medan de andra sitter på DIDO.
liite glaaad
( men lite gött att jag har 126 dagar kvar medan Robin allafall har 364 ;) huhu ;)
får vänta tills tobias kommer och kryper ner bredvid mig och att morgonen väntar med flera timmar i sängen.




till Stefan
plocka du bort den där hinken, med vilken färg du nu valde
det blir inte att åka nå porslinsbuss ikväll
inte för min del i allafalll! ;)
hah!




Kommentarer
Postat av: Sara

Haha din stackare då :D

2010-10-06 @ 01:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0