Life aren't comming back for you



Att dagen börjar med solsken, brukar kunna göra restan av dagen också.

Men ska lära sig någonting nytt varje dag
Så idag har Torbjörn spelat skiten ur oss på "banka-slå". Mycket skratt och skrik som påminner om BF3:orna's plumpspel. Oh, gudars, jag saknar dem lite!
& ja, theres ska helt klart ha stjärnan idag! - vilken tjej ;)


Ingen skräll att jag inte gjort det jag tänkt efter skolan idag.
Ändå sätter jag mig med morsan i soffan utan att tänka mer på det.

jo för fan, Har ju klippt gräs!


En längre snosning och en springtur blir det innnan jag börjar 12.30 i morgon. -perfekt!

I have the time of my life !
so happy

Upptäckte nyss att lönen landat inne på mitt konto! Den gör ännu mer perfekt till nästa helg!
desstuom ringde memth tidigare och erbjöd mig lite mer jobb, fast jag trodde det var over and out.

TAKE CARE
tjenis penis

Kommentarer
Postat av: denice

ÅH! <3 Saknar er!

2010-09-03 @ 14:07:17
URL: http://denicesays.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-03 @ 14:20:48
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0