we don't celebrate sundays


Lika bra att nämna det direkt, så slipper jag upprepa det, att jag har världens bästa moster.
Ännu en, som vanligt, mysig helg i Stockholm. Behövlig shopping och jag är nöjd med lite nytt i garderoben!


Som kanske inte alla vet, så är jag inte bara ett "karate-kid" på nätterna, som tobias säger. Utan ganska pratglad också.. När killen bredvid mig på tåget frågar om jag sovit gott, och om jag brukar prata i sömnen känner jag hur jag helst sjunker genom jorden.  - " Blundar jag så syns jag inte. Blundar jag så finns jag inte"
Log, nickade och låtsades inte höra frågan. Frågade istället honom vart han skulle av och som tur var svarade han, nästa station, Sala. - tack!


Pressbyrån hade hinnit stänga 4 min innan våran ankomst och dessutom bussersättning till Vansbro. Ingen skräll. Men jag är inte bitter.
O
ch det är dessa långa tågresor som man önskar att man hade en iphone! Även om jag absolut älskar min nokia så tycker jag att den borde se slutet på sin karriär ? Den är som sagt snart iklass med 3310:an ..




peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0