jag är så het så HET!

.. feber eller nått? humhum


Okej, mitt tredje försök att göra ett inlägg!
Skriver, suddar, skriver, suddar
någonting tyder på att jag inte har någonting vettigt att skriva


Dåligt fantasi
fast i och för sig.
Jag kommer på en massa saker som jag vill men inte kan göra, typ ..
- spela super mario  (för jag har inget)
- åka till USA,  (för dålig ekonomi)
- kolla på Idol  (för det har inte börjat än)
- äta popcorn med morsan  (för hon är inte hemma)
- rösta till valet  (jag är för liten) - .. eller ja, varken brydd eller insatt heller än, för den delen ..

få se om Viktor gör oss sällskap till Idol iallafalll

jag älskar tobias
för att han tycker om att retas,
för att han är så mysig
och för att han älskar mig
även när jag visar min dåliga sida


Kommentarer
Postat av: Sara

lillsnuttan snart är det din tur att åka till usa :) <3

2010-10-06 @ 01:38:52
URL: http://saraohlssson.blogg.se/
Postat av: Studiobootleg - Alltid ny & skön musik!

Nice blogg!



Ifall du vill ha massa bra musik och de nyaste låtarna, besök då studiobootleg.blogg.se där listar jag de allra bästa låtarna i alla smaker innan radio har börjat spela dem!

2010-10-06 @ 02:30:33
URL: http://studiobootleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0