&FJ#"?=^lsjv/'~6sj¤%!

.. be right back. måste bajsa ..

Nyss kommit hem från Håkis. Fått i mig lite lugnande (som förklarar mitt toalett besök där)
nej, usch va otäck jag är.

Men det var väl behövlig, kaffet alltså. För nu står jag inför det jobbigaste dilemma.
Spanska or not ?
Jag känner bara såhär just nu  : &FJ#"?=^lsjv/'~6sj¤%!
Måste verkligen överväga, tills i morgon

merti poäng hit, och merit poäng dit. Ser ut som många har klarat sig i livet utan spanska steg 4.
jag bara undrar, lixom.


Det blir nog bra om jag får prata lite om det med Syon sen..
Nu ska jag snöra på mig skridskorna och sätta mig och plugga lite.  ching !
Dagens höjdpunkt närmar sig!
yaaba daba doo !

Kommentarer
Postat av: Theres

Inga sånna där funderingar nu! mio dolce amor ;)

2010-09-20 @ 18:20:04
URL: http://theresjs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, jag tror att allvaret börjar sätt in.

Men någonting får mig ändå att tveka. Gaah! Vi får nog se ;)

2010-09-20 @ 21:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0