fit for fight


Valet 2010 
vilken uppståndelse  "nu väntar katastrofen" säger tidningarna.
Sitter i caféterian och vågar inte yttra mig, inte ett knyst jag törs säga :P
människor jag aldrig trott var det minsta intresserade av politik brusar upp, disskuterar och blir irriterade.
Det är dagens samtalämne, facebook är rena politiksoppan.. typ. haha
men jag måste erkänna, jag tycker det är lite roligt :)

Det måste vara de nya sverigedemokraterna som är den stora boven i det hela.
.. nu ska jag inte yttra mig mer, sätter mig i ett hör och lyssnar och skrattar. så man inte råkar i knipa :)


Nu väntar dagens sista lektion
sen ser jag fram emot en kopp kaffe med Emma på Håkansson's
för att inte tala om dagens första träning!  Rasti, here I come fit for fight !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0