Te amo


Run this town to night
Life's a game but it's not fair

Rihanna fyller mina öron samtidigt som jag avverkar uppgift efter uppgift i svenskan
veckans sista lektion och nu rinner vattnet medströms känner jag

Schemat  fick sig en puff till det bättre, fick just en inbjudan till en insoffnings-fest.
Imorgon åker jag till mormor & bakar i bagarstugan. Och så tar jag med mig Isabelle, älskade Isabelle
Så hoppas jag att vi ska kunna ta oss till Järna och kolla på fotboll och sedan som sagt lite "ferre". humhum

Så då får jag väl stå ut med min turkiska vänner sjutimmar ikväll då!



Ett tecken på att det börjar bli mycket saker i skåpet är när man tycker in allting, räknar till tre och slår igen och pressar för att det inte ska ramla ut.
..Vilket sen resulterar i tre dunkd i huve om man hunnit glömt det. Första paraplyt, sen kamerstativet och sista matteboken.
bara en parantes




Det här är Imme! Han har down syndrom och gosigare får man leta efter
Det här är mitt teckan nu - Jonna

Kommentarer
Postat av: Theres

Världens finaste tröja har han också! Gaaaaah

2010-09-24 @ 16:15:35
URL: http://theresjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0