The studio


Det var en skön morgon. Och det var med ett stort leende som vi åkte iväg mot Västerås
Och jag har fått trycka på gasen utanför 50skyltarna, som inte allt för ofta     went well ;)

tidsfördriv på västerås många gallerior. Efter en god Wooklunch gick jag och hickade en expridit i örat och tackade för att hon förstod att det var en toalett jag sökte.
Sen hämtade vi våra väskor och tog hissen upp i "Skrapan".








Det var verkligen jätte roligt! Morsans bilder blev hur bra som helst allihopa.
Jag vet inte vad min sminkös tänkte när hon sminka mig
Men när jag öppnade ögonen trodde jag att jag skulle trilla av stolen.
.. jag var väl bara inte van och trives inte alls med det.

nej. jag trivs så mycket bättre bakom kameran
inte ämnad för att stå framför. höh!

Blev lite lessen att jag var så missnöjd
och hade alla de mest värdelösa tankar om mig själv
på vägen hem.
Det är det där bra självförtroendet och självkänslan jag har. :p


Nog om självömnkan. Vi köpte två av de kanske mest någorlunda
och det var i allafall jätte roligt!
hoppas att man skulle kunna få prova på det igen
och be om en mer diskret ögonskugga :) hihi

Kommentarer
Postat av: Theres

Det blev jätte fint ju! Du är alltid snygg Jonna, det kvittar hur du ser ut!

2010-09-30 @ 06:22:26
URL: http://theresjs.blogg.se/
Postat av: emelie

bilderna blev jättefina jonna!

2010-09-30 @ 08:29:02
Postat av: jonna andersson

Tack! tack, theres.

Även om vi har delade åsikter om det blir jag glad att höra! Du är solsken du :)

2010-09-30 @ 13:47:56
Postat av: Anonym

Tog ni bilder till/för något speciellt? :)

2010-09-30 @ 19:16:08
Postat av: robin

jag trivs så mycket bättre bakom kameran,

inte ämnad för att stå framför. höh!



nej jag har märkt det Jonna ;) haha. Det blev riktigt fina kort iaf! :D

2010-09-30 @ 21:51:41
Postat av: jonna andersson

Bilderna är inte tagna till eller för någonting speciellt. Utan mest bara en rolig grej att prova på. :)



tack robin! Men du är den som är med ämnad för modelljobben, iallafall mina. Jag ska gör mitt andra försök snart att släpa med dig ut, om det är det som krävs ;)

2010-10-01 @ 12:48:43
Postat av: Frida

Bilderna blev ju asbra Jonna. Du är så fin så :) <3

2010-10-01 @ 13:24:32
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: Jonna

Åh, tack Frida!

men ja .. äh, tack :) <3

2010-10-02 @ 12:42:34
Postat av: Marie S

Fiint! :)

2010-10-02 @ 18:49:36
Postat av: Sara

de där blev väl bra! =)

2010-10-06 @ 01:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0