Friday morning

snoos -klick  .... snoos -klick ... snoos -klick


Men nu har jag förflyttat mig från sängen till soffan!  Ska koka mig en hirsmannagrynsgröt innan jag städar upp lite och tar en springtur. Långa sköna fredags förmiddagar! Och idag har jag inte ens två lektioner på eftermiddagen. Får börja med lite lunch, gå ner till teatern och få se vad esteterna lyckats få ihop. Tillbaka till skolans caféteria där det bli tårtkalas och firande för att vi har så duktiga elever som vunnit bästa UF i Dalarna!   Jobbig fredag må jag säga


Sen fick jag en inbjudan till en inflyttningsfest som går av stapeln ikväll, och är sugen på att gå dit!
Grekland är bokad och det ser jag framemot! Snart ännu en trip till Paris till sensommarn och kosingen jag tjänar i sommar blir sparpengar till ännu en utlandsresa i vinter tillsammans med bara min kille.
* Jag ser min iphone sitta på en barkbåt med vitt segel och vinka hejdå till mig ..  fasiken
Fast det är ju bara en bäck, om jag reagerar snabbt och effektivt här nu kanske jag hinner ikapp den!


Så måste jag ju bara tala om vilken underbar kille som gjorde världens godaste tacopasta till mig tisdags! Dolda talanger som jag hoppas få se mer av någongång. Det var mer en, vad jag skulle kalla, romantisk middag ;)
TAKE CARE
puss J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0