It's not to late it's never to late



Nyss kommit hem från en grå slaskig heldag i Falun. Fast det märkte vi knappt av i och för sig, för vi satt ju bara i bussen och sprang omkring inne i de stora idrottshallarna på Lugnet.
För att tala i klarspråk om dagen så har vi varit på en mässa i Falun, en UF-mässa. Verkligen jätte trevlig och inspirerande om jag får säga mitt. Dock tycker jag det var dåligt med tid för att sätta sig in och kolla vad de olika företagen hade för olika saker i sina montrar. Absolut roligast var ju att så många från Vansbro var där, Att Cayenne blev vinnare av bästa UF-ledare, (eller va hon nu blev. Men hon vann i allafall) och att Vansbro Utbildningscenter vann eller utsågs till Dalarnas bästa Ungdomsföretags-tjossan, va de nu hette. tsss


Så där har vi tillbringat dagen, mycket trevligare än vad jag väntat mig. Dessutom så var det sista jag såg, var att Josef tog framför kameran och blev intervjuad framför sin monter, efter att ha varit och gjort sin presentation. KUL!





Käkade lite lunch på ett gatukök som förmodligen hade slut på tallrikar eftersom pizzan kom på avrivna pizzakartonger för avhämntning och min Snitsel på en halv papplåda för kebab. Smakade hur som helst lika bra i allafall.


Nu ska jag packa en väska och gå till lägenheten, slänga mig i sängen med Elefanten och slumra en vända framför TV:n innan jag ska flytta min rumpa därifrån till Selin's för några timmars arbete.
I morgon väntar även första dagen på mitt andra, nya, jobb. Spännande! Känner mig lite som att ha blivit inslängt till tjurarna, fast efter sommarjobbet på Hjärtatsrum så tror jag nog att jag klarar av det



Nu måste jag gå på toaletten och göra nummer 2!     intresseklubben antecknar, liksom
chenixen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0