"jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan"



Spräckte min strikta planering redan såhär första dagen på inläsningsdagarna. (Skräll!?) Men att köra hela eftermiddagen med matte var i allafall slöseri med tid eftersom jag inte gör ett jota i allafall. Även om det egentligen är ack så nödvändigt..
Orkar inte tala om hur less jag är på det, hur dålig jag är och att jag inte kommer klara det. Det blir inte bättre av det. Men min enda önskan är att få ett G och aldrig mer behöva se åt andragradsekvationer igen.


Nu ska jag hem och baka bullar eftersom det hände en liten incident igår som jag inte riktigt räknat med så fick bullbaket skjutas upp. Sen ska jag ta en nybakt sådan och gå ner till grusplanen och sparka fotboll. Japp, that's true. Jag ska börja sparka fotboll med Vansbros brudlag. Någon har lyckats övertala mig ;)

Gör en comeback efter 5-6 år, den icke-fotbolls-talangfulla-Jonna.  tss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0