Life's what you make it so let's make it rock!


Idag vaknade jag inte till fågelsång utifrån. Nej, idag vaknade jag till röster från tv:n kl 7. Det var mysigt i sig i och för sig, men någonting stod inte rätt till. Som jag anade låg Jocke i soffan och snarkade och snosade. Men han är i allafalll klädd och klar för dagen, det kan ju vara skönt. hea hea


Idag ska vi iväg och äta lunch med Torbjörn, Polisen eller kriminalaren som jobbat eller jobbar med utredningen om pappa. Det känns väldigt bra, faktiskt. ......  Polis, polis, potatisgris.   Kunde inte låta bli

Sen ska jag hem och plocka vitsippor och åka till farmor och sätta den där. Jag tror nog att hon uppskattar mina vitsippebuketter nu lika väl som när jag var 4 år. Jag menar, det är ju inte maskrosor. hihi      hjärta




Life's what you make it, so let's make it rock!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0