Morotsdag



Tog mig friheten att börja den i sängen fram till klockan nio. Tog mig också friheten att forsätta den hemma fram till lunchen. Det P inte vet, det lider han inte av. hea hea  (eftersom hans åsikt om det inte skulle vara lika positiv)

Gjorde frukost och åke vidare mot Järna för att uträtta lite ärenden och sedan mot Uppsälje och startade igång skönheten, tobias älskade Colt som stått i träda nu hela vinter och inte velat vakna. Men snart är den tillbaka med sitt upphetsande brummande genom byn igen!


Har precis gjort världens absolut sämsta redovisning i svenska. Nationella var det dessutom, men vad gör det?
Alla de andra fixade det ypperligt. Jag satte ribban lågt
Och i morgon är det i morgon, shit om närmare exakt ETT dygn. .. Mother of god  ..'
en heldag i stan, andersson-brudarna, fina grejer, fina grejer!




Nu ska jag lägga mig ner i sängen och läsa, eftersom jag, och alla andra förstås, ska börja dagen med ett skriftligt nationellt då jag är så nervös att jag  inte vet vad jag ska göra, naturligtvis. Kanske presterar sketa bra?
Sen har jag tydligen börjat träna fotboll som sagt, så då ska jag ju ge mig iväg på träning ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0