One more day to go


En dag till och sen är det så gott som lov. ganska lägligt

Jag tror att jag ska ta tillfället i akt och åka ner till Sandviken då. Ska nog kanske ha en trevlig fredagkväll och som många andra och gå till Kulturhuset och partaja. Sen ta bilen ner till Sandviken till veckan och bara slappna av några dagar.

Egentligen borde man plugga någon dag också. Fast det borde man ju nu också egentligen, så skjuter det åt sidan..

Har dessutom fått en förfrågan av Katta om att presentera vårt program för en skola som ska komma om en månad. Nu måste jag jobba på att komma på (eller hitta på) nått positivt med samhällsprogramet!  nej, då. Kidding





I natt vaknade jag av hur han drog mig till sig och tröck mig hårt mot bröstet för att lugna mig.
Om jag själv skulle vakna av hur någon högt grät och slog i kudden skulle jag nog bli rädd
jag älskar honom bara för att det är allt som behövs, inga frågor, bara trygghet.



TAKE CARE
/ Jonna andersson

Kommentarer
Postat av: katta

TOPPEN :D

2011-04-19 @ 18:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0