Par i hjärter



Äntligen, så gott som lov
Ser inte morgondagen som någon jobbig börda precis
"Kallbad" i Snöån är vad som står på schemat då, och jag kan ju inte ens bada, synd nog faktiskt
Eftersom det inte längre är någon is på vattnet kan vi inte kalla det isvak, vilket är mycket synd. Förra året var en upplevelse i sig. höhöm

Men jag får väl föreviga Malin & Theres och alla andra när de ska springa ut i det våta och sedan krypa ner och tränas i det varma karet efteråt




Jag själv som då inte får bada drar sedan vidare mot Borlänge i morgon igen, till Par i hjärtet för andra veckan i rad. Denna vecka är det Emmas tur att tagga sig! Är väl pirrig för hennes skull också, men det kommer bli super. Blir lite Thai take away och sedan vidare.
Sen avslutar jag kvällen i Sala med halva tjocka släkten, typ. För att äta lite middag! I Sala liksom, tänker ni? Men that's it faktiskt.

Helgen kommer också bli fantastikt skönt känner jag. Ev. lite Svenne och trevligheter på fredag lite lätt och lördagen kommer säkert att spenderas i Uppsälje som det ser ut. Men de där underbara människorna för en massa påskfirande. Tror inte det kan bli bättre. Inte om jag dessutom åker till Sandviken några dagar i veckan sen heller!




TAKE CARE!
puss J !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0