sick and tired

Det finns tre saker jag inte klarar och tycker ganska illa om
Ketchup, ormar och turister!
Tror första priset går till turisterna, grattis idioter! De andra lider jag inte så mycket av i det dagliga samhället. (förutom att tobias aldrig vill hångla så mycket som när han äter ketchup och insisterar på att han ska lära mig)



Efter åttatimmars hårt arbete för andra kvällen i rad längtade jag hem efter sängen. Tobias hade fått ledigt från jobbet och kommit hem och hade en utekväll med grabbarna. De, som alla andra, tillbringade den på Selin's. Det är bäst när det är folk man känner och tycker om där. Man klara kvällen bättre då. 
Men när jag, ganska så trött med glad endå, ser framemot att komma hem och krypa ner har det visst dragist till med efterfest 'hemma'  punkt punkt punkt* kände jag först
Men jag kvicknade till och det var mycket trevligt folk, så snälla människor som man inte umgås med annars, fast jag gärna skulle det


Så det var faktiskt ganska toppen, även om vi inte kunde krypa ner förens klockan blev över 4. Mycket skratta och som sagt trevliga härliga människor!
Då fick jag sova drykt sex timmar innan det var dags för söndagens pass, ett segt pass och en massa idiot-dunma (bokstavligt talat) turister och jag med kort stubin   hihih



Guuh va glad jag är att tobias är bakfull idag, så u.t.m.a.t.t.a.d som jag är idag
Nu blir det toast till kvällsvickning och en bra film, alldeles lagom på min 9 timmar långa helg!


TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0