10 April 2011

Legat och dragit mig i sängen ända till den digitala klockan slog 10.00. Det är inte dåligt för att vara jag
Kroppen har bara legat och halvsovit och huvudet också, fullt i drömmar
Jag har stått vid Gavelhyttan och tittat ut, upp mot ån till Gästrike-hammarby och bara väntat
Det är när man vill att saker och ting ska hända nu som veckor och dagar kan vara förbaskat långa ..'
Men med tanke på torsdagen så lär väl tiden snart ha dragit iväg igen, med en förbaskat hög fart. Eller vad tror du, Emma ?
Här är ingen ordning och reda i garderoberna på långa vägar än. Hittade tobias super sköna mössa bland röran i påsarna på hyllorna.
Ska koka mig en hirsmannagrynsgröt, och en toast till frukost. Gå ner och träna och sen ska jag nog tamme sjutton hem och baka bullar! Insåg just att jag behöver min mamma, nu, också.

TAKE CARE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0