Monday morning


Jag ska snart läggga upp några helt underbara vårbilder från lördagsförmiddagen, då jag gjorde en vända till Utsälje och hälsade på Yohanna och Mio och fikade ute i det underbara vädret.

Annars har jag haft ännu en helhelg på Selin's med jobb. Fast det inte alls har varit speciellt mycket folk så är det alltid någon som lyckas reta gallfebern på en, och tror att de är så mycket bättre för att jag får slava för dem.





Annars hade jag en underbar söndagsmyskväll hemma, med tacos mys och bus. Jag har fått lära mig att "baka in en tacos" , som det tydligen också finns regler för, eller i allafall rätt och fel .. !? heh
Sen blir jag inföst på toaletten där han, så underbar han är, tändt ljus runt badkaret och tappat upp med varmt vatten.  trångt, och så jävla mysigt bara

Sen ska jag retas och tänja på gränserna, ända till det är för sent. Så kvällen avslutades med vattenkrig i sängen och vi fick sova på blöta lakan. Eller vi och vi, det var väl jag som fick ta den smällen att ligga där, för det var tydligen jag som startade alltihop.





Annars är det en orolig dag idag, denna sista måndag innan en veckas påsklov.
En spänd dag där jag hoppas och väntar på ett samtal som ska bjuda på hemska men "bra" nyheter. Om man kan kalla de så. Jag hoppas att det är nu det är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0