Folk har ingen j**** respekt




Jag är trött på äckliga människor som tror att de äger folk och kan behandla dem hur de vill.
Efter inatt får det fasiken vara nog.
Inte bara ungdomar utan vuxna människor, hjälp!


Jag är trött på att ta en massa skit, På att höra folk som är så himla mycket bättre än mig, bara för att jag står på andra sidan om disken. Ingen respekt för andra människor & ingen jävla respekt för mig.

Kan hända att jag drar alla över samma kam. Men i många fall, den ena värre än den andra.
Nu kommer inte att tro det. Men vet nu hur äckliga människor det finns?
De är spottloskor på tallrikarna, snusprillor i glasen och i ljusstakarna och söndersmulade tandpetare. Men idag när jag skulle gå in på damtoaletten för att kissa, och samla mig lite så står det en jävel där inne och pissar i handfatet!! - vilket jävla äckel! Det var droppen som fick bägaren att rinna över.
Och det värsta av allt är att det är jag, - JAG -, som ska sopa och städa efter alla dessa snuskiga människor. Och vad får man för det, va fan får man för det? ..Inte ett jävla skit. Det är ingen som ser det, tar det bara förgivet, en självklarhet.


Finns så mycket skit jag skulle vilja häva ur mig och fint rada upp här, men nu måste jag samla mig.
Skakar av ilska
Och sen ska de tjafsas och tjafsas istället för att gå hem vid stängning. Inte heller där någon jävla respekt för mig, eller vi som jobbar! De ska vara ute och festa, supa och svina medan en annan jobbar och sliter, får komma hem när klockan är 02.30, sova sex timmar och sedan iväg till jobbet igen i morgon klockan 10.00 ...




tack och godnatt, (jag lovar att aldrig skriva ett this kind of inlägg igen .. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0