Happy Easter!


Det är livet med körkort!   ville bara nämna det ;p



Har precis varit och bytt några ord med Påskharen och fått två par ägg, och gjort honom en tjänst att gömma dem åt de små barnen. (själv har jag ju blivit stor nu och får vara med och driva "the business") höhö
Jag har mycket bilder att bjuda på från morgon dagen må ni tro. Har hela dagen så gott som dokumenterad
So stay tuned!

Började ju som sagt dagen i Snöån med kallbad för de flesta. Sedan vidare mot Borlänge för lite Thai-lunch, en extremt nervös Emma och tre timmars tatuering. Sjukt nice!
Sen plockades jag upp och sattes framför ratten och gasade på mot Sala för att äta middag där och möta upp älskade Titti.




Ni sitter jag och lyssnar på Britney's nya album, tydligen, på spotify och tittar på medan Titti springer mellan spisen och borden som är fyllt med ingredienser som ska bli dagens Påsklunch i Nås. Hur mysigt!? Solen skiner och så fort den fått värma upp jorden lite ska jag slänga mig där ute och bara njuta så mycket jag kan livet och att jag inte jobbar! Till eftermiddagen sen ska jag hem och städa, handla lite pynt och göra påskfint hemma också.
 För att sedan lite mig ut till kvällen.


Och i morgon blir ännu en underbar dag med ännu mer påskfirande i Uppsälje! I love




GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0