Pojken i randig pyjamas


Jag älskar att inte ha några måsten'. Bara göra det jag vill, lite spontant sådär
Har gjort mycker spontan-grejer idag
Tack och lov har jag kunnat kontrollera ett av dem. Typ som att inte ha köpte en iphone (idag) hea hea

Är sjukt sugen och sjukt nära som sagt men har lyckats talat mig själv till ro ett tag till. Måste nog kanske ränka på det lite först.


Så i stället för att köpa en iphone ringde jag Josef och drog med honom ut på en biltur i det fina vädret. Fikade lite på Café Myrbacka i Järna, åkte vidare till nås och shoppade. (ja, det är sant!)
Lite småsaker att fint pryda lite med i lägenheten
Sen kom jag på att jag hade en film i väskan som skulle ses ikväll för skolarbetets skull. Det är ju inte helt fel att sitta bort en och en halv timme till en spelfilm och veta att man gör nytta


Pojken i randig pyjamas

Grät som ett litet barn  ( skratta inte om ni inte har sett den! Ni gör det inte bättre själva)


Så det gjorde jag med & grabbarna



Te, skorpor ost & kex, lite feminint och mysigt sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0