What to do `?


Sitter i min egen bubbla med spotify högt i öronen och blickar över, skriver klart och skickar in. Fick ett pappar av Patrik på mentorstiden med alla omdömen, av någon anledning jag inte kan se. Fast det kanske fanns en mening med tanke på vad som stod på. Fick mig visst lite stressad ..  Oops 


Det har satt sig en liten tankedjävul i mitt huve. Den säger att jag är sjukt sugen på att köpa en iphone! Var in på halebop's hemsida där Robin visade mig och klickade i. Snart kryper jag ur skinner så sugen jag är!! Den håller ju faktiskt på att ge med sig, min älskade underbara nokia. fasiken
¨what to do?

Ska gå hem och städa nu, handla lite och och sedan baka lite gott bröd. Sköna måndag, sköna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0