Inga bekymmer man e lycklig var dag


Sitter och försöker knåpa ihop en liten powerpoint bild. Tydligen har vi nationella i svenska i morgon fick jag reda på under luchen idag. Theres är lite bekymrad över vad jag ägnar mina tankar åt på mentorstiden och på lektionerna när jag inte har någon koll på någonting som jag borde.  Jaa, det undrar jag också. Hur det kan vara, va.


Inga bekymmer




Sitter nu och trixar med det medan jag väntar på tobias som är påväg hem från Sälen.
Fick ett fint sms och talade sedan om att han skulle fixa käk ikväll, lite överraskning sådär. Det här ser jag framemot!

..Sist han skulle bjuda mig på romantisk middag (som han kallade det) var när vi varit tillsammans i fyra månader, och det blev pommes frites och korv! sen dess har jag aldrig sett honom laga nått mer avanserat är hamburgare, snabbmackaroner med färdigköpt köttfärssås eller pytt i panna. Oh guuh va jag älskar honom ändå! Så .. vad är mina förväntningar för ikväll? Lax med pressad potatis, fläskfilé i ädelost sås och potatisgratäng eller italiensk pasta med tomatsås och mozarella ?

Nejdå, jag bara skoja. Han är underbar! Och blir dett pytt i panna ikväll så är jag så glad för det!





fan. Är jag inte otroligt otroligt lik Micael Jackson ?!

Kommentarer
Postat av: Emma

inte lik michael, jonna! :P ha en mysig middag! imorrn är du min!

2011-04-05 @ 19:27:46
Postat av: Jonna

Inte? :P

taack det ska jag. Jag ser så framemot morgondagen, då är jag din!

2011-04-05 @ 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0