You're the apple of my eye

(Inte för att rubriken egentligen har nått med bilden att göra. men han är väl mitt lilla äpple endå kanske)



Nybakta bullar i skafferi och frys, ren disk i diskstället och en nytvättad Jonna, med farmors sockor (som vars storlek har ökat dramatiskt?.. älskling? ) på fötterna och en kopp te i handen, efter sin första träning.
Det är ett härligt gäng, det har jag vetat. Jag är dålig men hoppas att en dag få vara med i gänget kanske.



Så mysigt som jag har det nu, och så mycket bra jag gjort idag så borde jag känna mig nöjd och bara njuta fullt ut av att sitta här framför tv:n. Men det är någonting jobbigt jag bryr min lilla hjärna med och jag kan inte riktigt släppa det. Ovan på det, matte B och nationella test i svenska engelska och det först nämnda helvetes ämnet. 
Men i morgon tar jag det med en klackspark!




I morgon ska jag ju göra en trip till Borlänge fram och tillbaka, sedan hem och laga nått ätbart av det utbud som finns i hushållet, vilket är  .. Mjöl, tomat, smör, ägg, Mariekex, nappar, bullar, Ballerina, kakao, Captain Morgan, snabbmakaroner, ketchup och chokladsås. Låter som jag ska kunna få ihop en middag med mycket kärlek i!


TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0