Back to business

- back to reality 



Har haft ett grymt bra sommarlov. Trots att jag jobbat så mycket har jag hunnit med och gjort så jävla mycket roligt. Helt otroligt

Fast när jag steg upp och gick mot VUC kändes allt precis som vanligt. De som alltid står vid vägkanten och röker, samma killar som alltid hänger på biljarbordet och soffan innan för dörren, esteterna som sitter samlade vid samma bord i caféterian, & sedan virriga jag, alltid sist, som desperat går genom caféterian och letar efter någon av de andra tre i min klass. Blev glad att se dem allihop! :)


Nu ska jag bara göra ett försöka att verkligen få göra det jag vill med mitt schema. Lite små justeringar sådär
Sen njuta av den första chillveckan innan läsåret drar igång!


tjenis penis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0