Bränna, slangbella & caffe latte



Sitter i soffan, bara sitter och känner mig nöjd med mig själv. Klippt gräset, tvättat, & har nyss kommit hem från mitt första gympass efter sommaren. - jävvin sö drykt .. men ack så roligt!
Oops, råkade knäcka långfingarna (sorry Theres, ajja bajja på mig)

Har dessutom haft en skittrevlig dag i skolan, med "med andra ord", glass och femkamp. Femkampen bestod av en massa olika skjutvapen. bl.a Pilbåge, luftgevär, painbollgevär, slangbella
Hur kul som helst. Solen stekte mig och gav mig en snygg bränna.  ..not.
Och i morgon kör vi en minigolfturnering i Skålö. Kan nog bli riktigt roligt



Kan inte andas, måste hitta nässpray
& avslutar med en caffe latte i sängen framför c/o Segehmyr med Elephanten i knä
chenixen




- Strike a pose, Elephanten !
aa, jag vet. jag är skit töntig :P


Kommentarer
Postat av: Emma

töntigast <3

2011-08-23 @ 23:36:49
Postat av: Emma

töntigast <3

2011-08-23 @ 23:38:17
Postat av: Theres

Ja men visst kan jag väl det! :) Skicka bara någon bild så ska vi la fixa det =)

2011-08-24 @ 08:42:11
URL: http://theresjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0