Dopp i glatjärn, massage & sill och tyta



Efter att sprungit fram med gräsklipparen igår knöt jag åt skorna och började spring mot glatjärn, i väntan på att få bli uppplockad på vägen. Så tog vi en svalkande och skön simtur och åkte hem. Lite lätt utmattad. I alla fall jag, men hur skönt som helst. 
Sprang in halvnaken på konsum med tuppskinn för att skaffa vad som behövdes för att laga dagens matlådor. & Jisses, jag längtar tills lunchen idag!

Slog på c/o Segemyhr och lät avsnitten rulla samtidigt som jag masserade två stora fötter. När det var klart blir jag inskickad och instängd på toletten med rinnande kran och får inte komma ut. Lyssna vilken underbar kille jag har
Sen kommer han och hämtar mig, drar av mig tröjan och för mig ut i rummet där alla ljus vi har står tända efter väggen och runt sängen. Får lägga mig på den bäddade sängen och blunda medan han häller olivoljan på ryggen och jag får världens skönaste helkropps-massage!     
'Je älsk dä, fatt du hä?'


Du är det bästa jag vet, ö je älsk dä. Kan du fatt hä?







Nu ska jag dra på mig jeansen och blåsa håret. Göra den här dagen och sedan åka till mormor och mysa hela kvällen. Käka sill och hembakt tyta, de ni !!


You better take care

/ jons jonna frida elisabeth andersson


Kommentarer
Postat av: katta

det var så längesen vi träffades! skulle va kul om vi ses någon dag, kram på dig!

2011-08-03 @ 13:38:38
URL: http://katarinawennstrom.blogspot.com
Postat av: jonna

Men det var ju det! & det är helt sjukt att du säger det just precis nu. För jag satt verkligen och tänke på dig för bara någon dag sedan. Tänkte att det skulle vara kul att träffa dig och hitta på nått igen. Lite mer som det var 'förr i tiden'. Det tycket jag Katta! Kram på dig, fina du

2011-08-03 @ 16:40:41
Postat av: katta

men va glad jag blir! det är inte första gången jag tänker på det men det har bara inte blivit av att jag hört av mig under sommaren! men vi får ta och träffas någon dag, har tyvärr inte ditt nummer men det ordnar sig, jag finns ju alltid på facebook ;) kram på dig FINA DU!

2011-08-03 @ 19:08:47
URL: http://katarinawennstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0