En världs mysig onsdagkväll





Här sitter vi, världens bästa Elephant och jag och myser till lite lugn musik och käkar vindruvor. 
Min kväll har varit precis så skön som jag önskat. Gick över gatan hem till morsan efter jobbet och top en nap innan jag gick hem och frächade till mig.

Lisela har nyss lämnat oss efter en trevlig kväll med mat och dyck på Selin's. Sedan har jag fått lite smakråd om vad som ska packas ner i resväskan på lördag för min weekend. Oh fy fasiken vilken tråkig garderob jag har! Då menar jag framför allt innehållet i den, det måste bytas ut och fyllas på, men också garderopben i sig som är så liten och trång och hur jag än försöker så går det inte att ha någon ordning där inne ..
Jag njuter hela tiden, framför allt med tanke på att jag har bara underbara sköna dagar framför mig. Två dagar till på jobbet, sen jävlar tar jag sommarlov! ... och sommaren är slut. Det får inte vara sant! buhu



Nu ska vi mysa vidare i soffan, och sedan slå på ett par avsnitt av c/o Segemyhr, krypa ner i sängen och lägga mig på spikmatten och vänta på att det smäller i dörren.
Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0