Första dagen efter schema

Disskuterade fram em lösning för mina måndag förmiddagar med engelskan och fy fasiken vilken toppenschema jag kommer ha. Nöjd som satan
Tog morsans bil (traktor) och körde iväg till Borlänge i regnet som i intervaller stänkte hela vägen. Gick in i kupolen, och blicken fastnade i skyltfönstret till NewYorker, men benen fortsatte och gå och jag hann precis stanna och vända in tillbaka in i affären innan jag krockade med den vita pelaren. 
Känner mig stolt med mig själv som inte kom ut med någonting därifrån. För det var inte lätt!

Det var med våta hundögon jag gick ut med blicken på en snygg BH, en galet snygg festtopp, ett par byxor av militär liknande stil, Ett par snygga bruna höst skor, en poncho, en mysig halsduk, en sladdrig topp av Jonna-stil. Aa, ni hör ju hur dyrkt det kunnat bli .. 

Men no worry, inte gick jag kass-lös därifrån inte. Ett par nya converse, två toppar, ett fempack strumpor, en gardin, två blomkrukor och en present till min älskning som fyller 20 år i morgon!
Nöjd och glad & nu ser jag fram emot morgondagen.
Godnatt!

OCH TUSEN TACK THERES FÖR DEN NYA HEADERN, ELLER DESIGNEN! DU ÄR SÅ JÄVLA GRYM!
theresjs.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0