soommarloov!!


Igår fick jag sommarlov! & fy fasiken så jävla skönt! fick komma hem, lägga mig soffan i en varm öppen famn innan världens myskväll skulle ta sin början. Den började på Selin's uteservering med en Filé Oscar i den hettande solen. Sen packade vi ryggsäcken med jacka filt och godis och drog till Äppelbo och satt som säkert ett par trehundra andra, i publiken och kollade på Trollbröllopet. Hur mysigt som helst.

Åkte tillbaka hem, genomkylda och gick på Selin's och tog en öl. Det var en mycket trevlig kväll. Valde att gå hem något tidigare och krypa ner. Kärleken till sängen var helt ljuvlig så trött och kall jag var.
Men att Tobias sedan ringer och talar om att "det blev visst efterfest hos oss" hindrade inte mig från att ligga kvar och slumra medan de spelades gitarr högt från köket och Captain Morgan dansade på bordet.






Vaknade upp i morse av hur någon drog mig till sig.
Fick lite panik över allt som  måste hinnas med idag. Tvätta, packa, träna, duscha, innan jag till sist kan sätta mig ner ute på verandan i uppsälje med alla härligt galna och käka kräftor till kvällen.

... För i morgon bitti ... ÅKER VI TILL PARIS !! hajja?




TAKE CARE!
/ jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0