typ långhelg


Sitter med min glöd-heta latte som ska få mig att vakna innan jag traskar iväg och jobbar några timmar.
Om det inte vore för att jag blev så fruktansvärt kissnödig så hade jag nog nästan inte tagit mig upp i tid. Med påsarna under ögonen var det fasiken inte lätt att sminka och efter att ha duschat och lagt mig med blött hår var heller inte vi vänner om hur vi skulle lägga frisyren.

Eftersom att vi fick sluta strax efter 11 på fredagen blev min helg genast en dag längre. Jag tog ett snabbt och lite jobbigt beslut att följa med min pojkvän till IKEA för att inhandla det som inom en snar framtid ska bli vårat kök. Anledningen till att det var ett jobbigt beslut var att jag var inställd på att åka till Nås och spendera min eftermiddag och kväll i skogen vid Kolmilan som alla tidigare år, så långt jag kan minnas.
Annars hade det inte varit ett jobbigt beslut ;) Det var så mysigt så, Vi fick lite smått och gått men det vi skulle dit för att ha var slut.

Åkte hem, svängde upp till Gräsberget, fick varsin kolbulle och åkte hem. Hem för att sätta i gång och putsa klart de sista skåpluckorna när klockan var 24.00
.. Jag vet inte ens om jag hann lägga ner huvudet på kudden innan jag somnade kl 02.





Men idag är det en ny dag. Jag gör några timmar jobb, tränar en snabbis och försöker sedan ta mig till nås och spendera dagen där, och sedan försöka ta mig tillbaka till Dala-Järna, till Emma och sätta igång och partaja. Förfest på Storbyn med singstar, chips och öl innan vi drar ner till IP för Marie memorial race's after race night.


Ha en toppen dag. För det ska jag!
TAKE CARE


/ Jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0