Ålandskryssning och underbara dagar !

Livsnjutare på hög nivå, det är jag det
Och tack, återigen, Stefan och Linda för resan!
Först i kön satt vi på våra väskor i väntan på att få gå på segelbåten
& så jäkla underbar bild! inte sant?
Emma tyckte vi kunde ha förfest genom telefon
I väntan på smörgåsbordet satte vi oss upp på däck i värmen och härligheten och korkade upp de första. 
Värmen, sällskapet, glädjen och måsarna som seglade på sina vingar i vinden och utsikten över till Gröna Lund
härlighet
Största sjörövaren av dem alla
Oooh, han ser ruskigt farlig ut också
Efter att dansat loss med linda längst fram på dansgolvet och fått plectrum av gitarristen som blev förtjust i mitt linne så fick jag bandets aoutografer (som sitter kvar än i dag, men nu ser ut som blåmärken)
Så glad, så underbart, så roligt, så tokigt, så galet och så lyckat!



Smörgåsbordet var toppen, drinkarna var toppen, sällskapet var det bästa och hela resan var suverän!
Gjorde oss i ordning i hyttarana och satte oss sedan vid baren, tog en drink, eller sex. Spande in place:et och intog dansgolvet. Tog en drink och sjöng högt tillsammans med trubaduren.
Och jag var världens lyckligaste, för det var så fruktansvärt roligt och lyckat! 
Jag har världens underbaraste pojkvän som man bara kan ha, som gör mig lyckligaste i världen. 


Och jag har fått umgås en hel helg tillsammans med några av dem som jag tycket mest om i hela världen. Vad mer kan man begära?





Kommer hem och på måndag börjande verkligheten igen. Veckan började med ett helvete på jobbet. Men att bara slänga en tanke tillbaka på helgen och att min älskling gjort mat när jag kommer hem och vi drar iväg med Robin, Linus och Sofie till Skålö och spelar minigolf på kvällen får mig genas på andra tankar och inte ens den helvetes dagen hänger sig kvar länge än till jag kommit innan för dörren hemma.
En gurksmörgås i soffan och film resten av kvällen var allt jag behövde. Och att sedan ta täcket och krypa upp i en varm öppen famn ute på balkongen och bara sitta och njuta av tystnaden fick all njutning att nå ända ut till lilltårna. <3

Jag har det för jävla bra!




TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0