" Du har just sagt ja till en genomgång av hela boken.."



Har just haft min första och enda ångestladdade lektion jag har på mitt schema. Jag finner inga ord. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Inkompeten och noll koll på läget ? Får man använda så grova ord. Rätta mig om jag har fel men den diagnosen ställer jag lätt efter första lektionen. Och det är inte diagnosen för mig, eller för kursen utan för den person som inte är elev i klassrummet. tyvärr 


Mellan den pinsamma tystnaden försökte jag nicka, le och hålla med. Personen i fråga ställde en fråga och jag kom på mig själv med att sväva runt i allt mycket bättre tankar eller inte lyssna. För att lätta upp den tysta pinsamma stämmningen sa jag högt och tydligt 'jaa'.
Insåg mitt misstag när Theres vände sig över till mig och sa "Du har just sagt ja till en genomgång av hela boken..".





Men nu har jag köpt blommor och ställt i en vas på bordet hemma och hoppas att min kärlek ska uppskatta det


Nu satsar vi på Svenska C, med världens bästa Annika Skansen!
& jag måste bara säga hur bra jag trivis min grymma klass, men mina grymma klasskamrater som gör mina dagar, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0