70 år, det låter som att han snart börjar bli gammal ?

"släpp ner mig, släpp ner mig. Mamma rädda mig, rädda mig"




"Pooffh, tack och lov"











Vilken vacker bild, huh ?!  Jocke spelar och sjunger sin låt









När kvällen började ta sig sjöng vi tillsammans ut tårarna ur tredje generationen som satt samlade på altanen, runt borden med nötter, chips och vin. Det var en otroligt lyckad dag och alla var jätte nöjda och alla var glada. Mest glad är jag för farfar som var mest nöjd.

Han som kom ut till oss och kramade oss och talade om att han hade världens finaste barnbarn, hur stolt han var över oss och hur duktiga vi var. Att om farmor och pappa hade varit hos oss hade de sagt de samma. Med tårar i ögonen, fast vi var lika glada allihop. jag älskar honom .







Greta



Willy












Titta lyckan och glädjen i honom !







fina Willy



So, ännu en toppen helg efter kryssningen. Och jag antar att nästa helg inte kan bli ett dugg sämre. ;)
Nu ska jag göra mig sista vecka på Handelsbanken och sedan få en veckas sommarlov !

TAKE CARE

/ J





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0