1 December 2012

Sitter även denna gång i en bil påväg hem från Falun. Nästan så man är lite trött på den här vändan här mellan, blivit några stycken.

Kristoffer är Bossen i baksätet och tvingar mig till mittenplatsen. Jag har så ont i ryggen och har en area på 30x60 cm att "röra" mig på. Men det är härligt! Vilket gäng vi är, alla UF:are. Skrattar så tårarna sprutar :)

Stort grattis till Amanda och Kamilla, till andra platsen för bästa logotype!


Nu har min kära Nina gått och blivit sjuk. Men hoppar av i Dala-Järna i allafall och hälsa på min älskade gammelmoster och spenderar lite tid med henne innan jag åker hem och myser med ljus och tv i vår hemtrevliga lilla lägenhet.


TAKE CARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0